زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 4:42 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 54
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 26 /9 /1392


قوانین سایت و انجمن رپفا
با سلام خدمت بازديدكنندگان سايت رپفا
همونطور که میدونید سایت و تالار قوانین خاصی داره و در اینجا قوانین سایت و تالار رپــفـــا رو قرار دادم و از کاربران عزیز انتظار میرود این قوانین را رعایت کنند و در غیر این صورت نام کاربری شخص مورد نظر بـــلاکـــ‌ خواهد شد.
[align=start][align=start]قانون اول : براي عضويت از نام های کاربري غیر اخلاقی خودداری کنید .
[align=start][align=start]قانون دوم : هر گونه پست نادرست باعث حذف آن پست میشود و در صورت مشاهده دوباره، نام کاربری آن شخص مسدود خواهد شد.
[align=start][align=start]قانون سوم : شما موظف هستيد به مدیران و دیگر کاربران احترام بگذاريد و هرگونه بي احترامی یا استفاده از کلمات رکیک در پستها باعث حذف پست مربوطه و مسدود شدن نام کاربری خواهد شد.
[align=start][align=start]قانون چهارم :
زبان رسمی سایت زبان فارسی است، از ارسال پست به صورت فینگلیش خودداری نمایید.
[align=start][align=start]قانون پنجم : در هنگام ایجاد تاپیک جدید آن را در قسمت و موضوع مربوط به خود قرار دهید.
[align=start][align=start]قانون ششم : در صورت ايجاد تاپيک کاربر بايد دقت کند که اين تاپيک تکراري نباشد زيرا در صورت مشاهده تاپيک حذف خواهد شد.
[align=start][align=start]قانون هفتم :
جهت تغییر نام کاربری درخواست خود را به صورت پیغام خصوصی به مدیران اطلاع دهید. هر فرد فقط میتواند یک یوزر داشته باشد و در صورت مشاهده چندین یوزر متعدد، یوزر های دیگر کاربر بلاک خواهد شد.
[align=start][align=start]قانون هشتم : در صورت به حاشیه کشیدن موضوع تاپیک، پستهای حاشیه ای پاک خواهد شد و به کاربر اخطار داده میشود.
[align=start][align=start]قانون نهم : در صورت مشاهده امضایی خلاف قوانین و عکس بزرگ و با حجم بالا ، امضا فرد ویرایش و در صورت تکرار با کاربر برخورد خواهد شد.
[align=start][align=start]قانون دهم : مديران حق دارند که تاپيک ها و پستهای کاربران را اصلاح نمايند و کاربر هيچگونه حق اعتراضي نخواهد داشت.
[align=start][align=start]قانون يازدهم : در صورت مشاهده بحث های غیر دوستانه (دعوا و کل کل) اشخاص مقصر بلاک خواهند شد.
[align=start][align=start]قانون دوازدهم : در صورت مشاهده بحث های متفرقه و خراب کرن جو تالار {اســـپم(کامنت نامربوط)-تاپیک های خداحافظی-بهم رختن نظم، گذاشتن لینک تشکر در امضا و...} فرد خاطی بلاک خواهد شد.


قانون سیزدهم : در صورت مشاهده بحث های غیر دوستانه (دعوا و کل کل) اشخاص مقصر بلاک خواهند شد.
چنانچه کاربري قوانين بالا را رعایت نکرد هيچ کدام از ديگر کاربران حق تذکر دادن به آن کاربر را ندارند. کاربران ميتوانند توسط پيغام خصوصي با مديريت در ميان بگذارند، تا مدیران تالار رسیدگی کنند.

تذکـــــــــــر : حتی الامکان قبل از زدن تاپیک با یکی از مدیران سایت هماهنگ کنید


پيروز و سربلند باشيد.

چهارشنبه 27 آذر 1392 - 00:37
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :